June 19, 2014

Goals summer 2014


We hebben allemaal onze wensen. Of beter gezegd we hebben allemaal een paar doelen. Zo had ik aan het begin van het jaar mijn zinnen gezet op dat ik van 4 mavo naar 4 havo ging. En ja, dat is gelukt! Dus niet elke doelen hoeven pas over een aantal jaar uit te komen. Ik heb een paar nieuwe doelen gesteld. Benieuwd? Klik op lees meer




Zoals ik al zei naar 4 havo gaan is gelukt, dus die kan van het lijstje af. Maar ik heb nog een aantal andere doelen. Hier komen ze.

  • Een geweldige zomer hebben. 
Ik heb een hele lange zomervakantie. Waarbij ik op dit moment heel veel moet werken. Ik vind dat niet erg maar wil ook graag nog een aantal leuke dingen doen. Ook omdat mijn vrienden nog op school zitten is het niet zo erg dat ik moet werken, maar zodra iedereen langzamerhand vakantie heeft wil ik ook wel een paar dagen in de week vrij.


  • Meer aan yoga doen
Ik ga deze zomervakantie op vakantie naar Spanje, aan het strand. En hoe leuk zou het zijn als ik yoga op het strand kan doen bij de zonsopgang. Ik moet dan wel heel vroeg opstaan, en omdat je ook uit kan gaan in het gebied weet ik niet of het er van zal komen. Maar als het lukt, dan moet ik natuurlijk wel voorbereid zijn en niet als een stumpert om het strand staan in de ochtend.



  • Een betere ochtend routine
Of misschien beter gezegd, eerder opstaan en genieten van de ochtend. Ik word namelijk vrij laat wakker en dan is het al bijna middag en de hele ochtend verspilt. En ik weet namelijk hoe fijn het is om in de ochtend hard te lopen en steeds lig ik te lekker in mijn bed om eruit te gaan om daadwerkelijk te gaan hardlopen.

Dit zijn mijn doelen, en ik wil ze behaalt hebben aan het eind van de zomer. Dus rond midden september. I will keep you updated!

Wat zijn jouw doelen voor de zomer? 


No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achterlaat!