June 17, 2014

Forever21

Ik ging vandaag winkelen met m'n moeder in Amsterdam. Op zoek naar een jurkje voor mijn diploma uitreiking. We begonnen op de dam en liepen de kalverstraat in. Ik wist dat de forever21 geopend was (ben zelfs naar de opening geweest, het was ontzettend druk toen) daarom was ik ook bang dat de drukte er vandaag ook was. Maar dat viel reuze mee! Ik ben een aantal dingentjes gekocht. En die ga ik nu laten zien.


Ik heb niet zo veel gekocht bij de Forever21 omdat ik pas rond een uurtje of 1 in Amsterdam was en mijn missie toch echt een jurkje was. Deze heb ik trouwens ook gevonden. Ik laat wel een foto zien als de uitreiking geweest is. Ik heb een wit shirtje gekocht en een perzikkleurig. Ik ben toch wat van de lievere kleuren, geen felle kleuren voor mij en vooral geen printjes. Ookal vind ik het heel mooi bij andere, zodra ik iets met een printje pas vind ik het niet mooi bij mezelf staan. Dus lekker basic!



En ik had gehoord dat de sportkleding te doen was. En ik had echt nog nieuwe hardloopshortjes nodig. Omdat die van vorig jaar niet echt goed meer zitten.

De foto's zijn trouwens genomen met mijn telefoon vandaar de slechte kwaliteit, volgende keer mooie kwaliteit. Beloofd haha.

Liefs,

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achterlaat!