August 15, 2014

Terug van geweest

Hoi hoi! Hier ben ik weer, precies een maand later. Het was niet mijn bedoeling om een maand lang niets van mezelf te laten horen. Maar zo gaan dingen nou eenmaal. Ik ben op vakantie geweest, en daarna had ik allemaal leuke dingen te doen. Voor sommige is de zomervakantie nog lang niet over, voor mij helaas wel. Ik begin dinsdag weer lekker met school.
Dus de schoolspullen heb ik al weer klaar liggen (ik heb 1 boek gekaft daarna ben ik maar gestopt, uitstel gedrag noemen ze dit). Ik moet morgen alleen nog even naar de HEMA voor wat washi tape. Omdat ik op youtube zag dat je daar heel leuk je boeken mee kan versieren en ja dat wil toch iedereen. Haha ;)


Ik kom in een geheel nieuwe klas, ik ken maar een iemand. En opzich is dat ook wel weer heel leuk. Nieuwe mensen leren kennen. Ze zijn wel allemaal een jaar jonger omdat ik van mavo naar havo ga. Maar dat is helemaal niet erg! Zo veel verschil merk je niet met een jaartje. Het betekend wel dat veel van mijn vriendinnen van mavo van school af zijn. Dus dat word wel wennen dat niet iedereen meer op dezelfde school zit en ik nog wel op m'n oude vertrouwde middelbare school. Forever High School!

Omdat ik nu ook weer een dag indeling krijg door school. Dus s'ochtends vroeg opstaan en niet meer lui lekker land. Heb ik hopelijk ook wat meer tijd om in mijn blog te steken. Want na vier weken heb ik dit echt gemist!

Voor de rest kunnen jullie nog wel een paar vakantie foto's verwachten, misschien niet veel omdat op heel veel m'n familie staat en die zet ik niet zomaar op internet. Maar er zijn er wel een paar die ik erop zal zetten.

Voor nu was dit het dan, ik  probeer zoveel mogelijk te bloggen.

Liefs,

Feline


No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achterlaat!