July 4, 2014

New In


Waarschijnlijk ben ik een van de weinige personen die nu al schoolspullen aan het kopen. Voor sommige is het schooljaar nog niet eens afgelopen en  het laatste waaraan ze moeten denken is schoolspullen kopen. Ik ben al ruim een maand vrij van school (examens) en elke reden om te shoppen telt! Het enige aan schoolstuff wat ik gekocht heb is een agenda,  maar dat maakt niets uit haha.

Zoals ik al zei, heb ik een agenda gekocht. Hij is best wel simpel, vooral de binnenkant. Maar ik hoef ook geen agenda van 15 euro, die vallen meestal toch al na 6 maanden uitelkaar. Dus dan maar liever iets goedkoper en soms houden deze het nog langer vol ook! Deze agenda komt van de Bruna en was 4,99 euro. 



Ook heb ik nog een aantal kledingstukken gekocht bij de Bershka en de New Yorker. Bij de New Yorker kom ik bijna nooit meer, alleen ik had echt dringend shortjes nodig. En de enige die nog goed zitten zijn die van de New Yorker, dus daar ging ik dan. Het is een witte geworden, omdat ik die nog niet had. Ik wil ook graag nog van die echte spijkershortjes dus daar ga ik nog naar op zoek.


Het heeft dus aan de voorkant een soort van patroontje. De achterkant is trouwens gewoon wit. Het is een high-waisted shortje, ik vond dat wel leuk omdat ik ook een paar croptops heb gekocht. Zodat je niet altijd m'n navel hoeft te zien.


Dit zijn de croptops, super simpel maar wel leuk. Het is een luchtig stofje dus lekker in de warme zomerdagen (die er hopelijk aan komen). Ik ben helemaal ready voor de zomer!

Liefs,
Feline

Ben jij al helemaal klaar voor de zomer?

No comments:

Post a Comment

Lief dat je een reactie achterlaat!